Розпочинаємо регіональний експеримент
Цього навчального року Олександрійський колегіум розпочинає регіональний експеримент "Формуюче оцінювання", у якому будуть задіяні школярі трьох класів: 3-В, 4-В та 5-В.
Формуюче оцінюванняполягає в пошуку вчителем та учнем в процесі навчання інформації, яка дозволить зрозуміти, як проходить процес навчання, для того, щоб:
- вчитель модифікував подальше навчання;
- учень отримав зворотний зв’язок, який допоможе йому вчитися.
Завдання вчителя полягатиме у тому, щоб зацікавити школяра матеріалом та переконати в тому, що кожен може засвоїти його на високому рівні. Поточне оцінювання - це виявлення рівня засвоєння навчального матеріалу. Їх чотири: низький, середній, достатній і високий. Кожен з них матиме свій відповідний колір.
Участь у пілотному проекті візьмуть поки що три класи іноземного спрямування. Саме така, альтернативна система оцінювання, на думку педагогів, допоможе школярам швидше пройти адаптаційний період навчання в основній школі.