Семінар для педагогів

У закладі дошкільної освіти (яслах-садку) № 25 був проведений теоретичний семінар «Розвиток мовлення дітей дошкільного віку під час роботи з дидактичною картиною».

Вихователь-методист Н.Олійник розповіла про цілісність, системність і послідовність планування мовленнєвої роботи. Вихователі Ю. Радашева, М. Карьєва розкрили методику навчання дітей складання розповіді за картиною, нагадали основні методи і прийоми як традиційні: зразок розповіді, навідні запитання, план розповіді, складання розповіді за фрагментами картин, колективне складання розповіді дітьми, прийоми сумісних дій, придумування дітьми назви картини, так і нетрадиційні методи і прийоми розвитку зв'язного мовлення: наочне моделювання (мнемотехніка, картки Проппа, кільця Луллія, ТРВЗ, кубування, метод шести капелюшків та ін.).

Вихователь Н.Яценко презентувала новий навчально-методичний посібник А.Богуш і Н.Гавриш «Вчимося розповідати» (Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів). Як підсумок роботи семінару вихователям для кожної групи була запропонована пам’ятка для батьків «Як навчити дитину розповідати».

Педагоги зрозуміли, що правильний добір картин, поступове ускладнення завдань, використання сучасних методів і прийомів, інноваційних технологій роблять навчання дошкільників доступним, цікавим і ефективним; сприяють розвитку інтелектуальної і мовленнєвої активності, самостійного зв’язного висловлювання, логічної послідовності і креативності.

Кiлькiсть переглядiв: 151