«Зроби годівничку – врятуй синичку».

В І молодшій групі «Веселка» закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 39 Олександрійської міської ради вихователь Стовба. О. Г. організувала трудову діяльність дітей, під час якої малята долучилися до акції «Зроби годівничку – врятуй синичку».

Вихователь пояснила дітям значення допомоги зимуючим птахам. Малюки з цікавістю та брали участь у створенні їдальні для пернатих, майстрували годівничку із підручних матеріалів – картону та ниток. Діти з захопленням спостерігали за тим, як на медову основу кріпляться зернята соняшнику, гречки, рису, гороху.

Під час денної прогулянки діти розвісили годівнички та спостерігали за пернатими, які прилітали до годівниць, отримали позитивні емоції від спілкування із живою природою.

Така праця формує у маленьких «чомусиків» позитивне екологічне мислення, розвиває кращі риси характеру, зокрема - співчуття, прагнення допомагати іншим.

Вихованці молодшої групи «Веселка» долучилися до акції «Зроби годівничку – врятуй синичку».

Малюки з цікавістю та брали участь у створенні їдальні для пернатих, майстрували годівничку із підручних матеріалів – картону та ниток. Діти з захопленням спостерігали за тим, як на медову основу кріпляться зернята соняшнику, гречки, рису, гороху.

Під час денної прогулянки діти розвісили годівнички та спостерігали за пернатими, які прилітали до годівниць, отримали позитивні емоції від спілкування із живою природою.

Кiлькiсть переглядiв: 110