Відкритий показ «Від екології природи – до екології душі»

29 жовтня 2020 року в закладі дошкільної освіти №42 був проведений відкритий показ «Від екології природи – до екології душі». Педагоги показали різні сучасні форми роботи з дошкільнятами по екології.

На молодшій групі «Лісова казка» вихователь Бойкова Т.Д. провела заняття-подорож «Пустотлива хмаринка». Педагог формувала у дітей пізнавальний інтерес до природи, пояснила причини виникнення дощу, закріпила знання кольорів, поняття «багато», «один». Під час роботи малят в дослідницькій лабораторії спонукала дітей до експериментування, сприяла створенню у дітей радісного, емоційного настрою. З метою формування мовлення дітей, доцільним було використання вправ по логоритміці «Дощик, дощик», «Наберем водички з чистої кринички». Під час подорожі з хмаринкою виховувала еколого-доцільну поведінку в природі, бережне ставлення до навколишнього світу.

Емоційно насиченим було заняття «Пригоди маленької краплинки» на молодшій групі «Віночок», яке провела вихователь Татарина О.В. Олена Володимирівна зацікавила малят до участі в занятті, використавши ігровий прийом – прихід Краплинки, яка принесла із собою багато цікавих сюрпризів: акваріум з рибками, логічну гру з картинками «Де сховалася краплинка?», веселі загадки, сувеніри-пряники «Краплинки». Під час слайд-презентації «Для чого потрібна водичка?» вихователь закріпила знання про значення води в природі. Під час завдання «Кому потрібна водичка» педагог розвивала дрібну моторику кісті руки, увагу, пам’ять та мислення, виховувала любов до природи, емоційне задоволення від спілкування один з одним та під час виконаних завдань.

Під час проведення заняття «Бережіть воду!» на середній групі «Ведмежатко» вихователь Силоренко С.А. розширила уявлення дітей про користь води для всіх живих істот та для рослинного світу. Під час перегляду мультфільму «Склянка води» допомогла усвідомити, що вода – це джерело життя. Емоційному настрою малят сприяв прихід Краплинки Бульки, яку артистично зіграла асистент вихователя Марченко Е.Л. Діти із задоволенням допомогли відшукати сестричок-краплинок, весело пограли з Краплинкою: виконали музично-логоритмічну вправу з різнокольоровими кульками. Під час дидактичної гри «Збери сміття» педагог формувала в малят еколого-доцільну поведінку в природі, бажання допомогти річці. Доцільним було проведення пошуково-дослідницької роботи «Очистимо водичку», яка сприяла розвитку у малят вміння самостйно робити висновки на основі практичного досвіду, логічне мислення, уяву, увагу. Світлана Анатоліївна виховувала дбайливе ставлення до води, любов до природи, позитивне ставлення до оточуючого світу.

Кiлькiсть переглядiв: 187