Розвиваємо логіку старших дошкільників через ознайомлення з народознавством

В закладі дошкільної освіти (яслах-садку) № 35 13 лютого 2020 року вихователь Гайдура О.О. провела відкритий показ інтегрованого заняття з логіко-математичного розвитку з елементами народознавства на тему: «Математична мандрівка маленьких козачат» з дітьми І старшої групи.

Діти переглянули відеоролик «Хортиця», з якого дізнались про побут та традиції українського козацтва.

А у віртуальну подорож маленькі козачата вирушили разом із козаком Петром на пошуки його чарівної торби зі скарбами. Вони отримали чарівну мотузку, на якій потрібно зав’язати вузлик після виконання кожного завдання. А завдання були різноманітними і цікавими.

Діти розв’язували математичні задачі, вирішували приклади, вправлялись у прямій та оберненій лічбі. А слуховий диктант «Виклади геометричну фігуру» діти виконували за допомогою кольорових резиночок на посібниках з технології В.Воскобовича «Геоконт», які виготовили вдома разом із батьками.

Діти побували разом з козаком Петром на ярмарку і спробували за 5 гривень купити крупи та сала для кулешу. Задачу з економіки вирішили вдало, ще й 2 гривні залишилось.

А пшоно для кулешу виміряли за допомогою умовної мірки, якою послужила дерев’яна ложка, прикрашена петриківським розписом.

Дошкільнята знайшли чарівну торбу козака Петра, а скарбами в ній були козацька шабля та гетьманська булава.

Діти з задоволенням розповіли про свої враження від подорожі.

Кiлькiсть переглядiв: 385