Формуємо професійну компетентність педагогів

В умовах модернізації дошкільної освіти, ключовим питанням є підвищення її якості.

Великі можливості для цього дає організація і впровадження в педагогічну практику ЗДО принципів інноваційної діяльності.

Тому відповідно до річного плану роботи 18 березня 2019 року в ЗДО № 25 було проведене засідання педагогічної ради на тему: «Формування професійної компетентності педагогів через інноваційну діяльність» у формі колективної творчої діяльності (КТД).

Переглянувши електронну презентацію «Інноваційна діяльність ЗДО № 25», яку підготувала вихователь Н.Яценко, вихователі активно працювали в групах. Для обговорення вихователь-методист Н.Олійник запропонувала наступні питання:

- які знання, уміння необхідні педагогові ЗДО для роботи в режимі інноваційної діяльності;

- умови, які необхідно створити в ЗДО для стимулювання розвитку інновацій;

- які ключові проблеми життєдіяльності ЗДО допомагає розв’язати інноваційна діяльність.

Кожне питання педагоги активно обговорювали та надавали свої відповіді і рекомендації, робили відповідні висновки.

Таким чином, результати колективної творчої діяльності стала створена вихователями модель «Інноваційний простір професійно компетентного педагога», яка дає можливість успішно реалізувати зусилля педагогічного колективу щодо професійного зростання в режимі інноваційної діяльності.

Під час засідання педагогічної ради була використана нетрадиційна форма роботи – авторське крісло, куди запросили музичного керівника Л.Ємєліну, щоб вона поділилася досвідом своєї роботи по використанню інновацій.

Кiлькiсть переглядiв: 416