Формуємо професійну компетентність педагогів
В умовах модернізації дошкільної освіти, ключовим питанням є підвищення її якості.
Великі можливості для цього дає організація і впровадження в педагогічну практику ЗДО принципів інноваційної діяльності.
Тому відповідно до річного плану роботи 18 березня 2019 року в ЗДО № 25 було проведене засідання педагогічної ради на тему: «Формування професійної компетентності педагогів через інноваційну діяльність» у формі колективної творчої діяльності (КТД).
Переглянувши електронну презентацію «Інноваційна діяльність ЗДО № 25», яку підготувала вихователь Н.Яценко, вихователі активно працювали в групах. Для обговорення вихователь-методист Н.Олійник запропонувала наступні питання:
- які знання, уміння необхідні педагогові ЗДО для роботи в режимі інноваційної діяльності;
- умови, які необхідно створити в ЗДО для стимулювання розвитку інновацій;
- які ключові проблеми життєдіяльності ЗДО допомагає розв’язати інноваційна діяльність.
Кожне питання педагоги активно обговорювали та надавали свої відповіді і рекомендації, робили відповідні висновки.
Таким чином, результати колективної творчої діяльності стала створена вихователями модель «Інноваційний простір професійно компетентного педагога», яка дає можливість успішно реалізувати зусилля педагогічного колективу щодо професійного зростання в режимі інноваційної діяльності.
Під час засідання педагогічної ради була використана нетрадиційна форма роботи – авторське крісло, куди запросили музичного керівника Л.Ємєліну, щоб вона поділилася досвідом своєї роботи по використанню інновацій.