Веселих, здорових діток до школи готує дитячий садок»
В ЗДО (ясел-садка) № 42 13 березня 2019 року проведено відкритий показ на тему: «Веселих, здорових діток до школи готує дитячий садок» (проведення сучасних форм фізкультурно-оздоровчої роботи).
На ясельній групі «Ягідка» вихователь Кисла Н.В. використала сучасну форму фізкультурно-оздоровчої роботи – ґудзикову терапію, яка сприяє розвитку дрібної моторики, активізує всі психічні процеси: психомоторні, емоційно-вольові, пізнавальні, сенсорні. Провела гудзиковий масаж для рук дитини. Діти із задоволенням занурювали руки глибоко в «гудзикове море» і знаходили там «скарб», занурювали руки в ємкість з гудзиками «сухий басейн», захоплювали гудзики в долоню та відпускали, перетирали гудзики між долонями, обстежували гудзики на дотик, визначали розмір.
Для масажу ніжок вихователь використала масажний килимок з гудзиків по якому діти ходили, крокували на місці намагаючись п’яточками наступити на всі гудзики, захоплювали гудзики пальцями ніг, робили кругові рухи ніжками по килимку з ґудзиками..Використання гудзикотерапії в освітньому процесі має розвивальний, виховний, навчальний ефект. У дітей значно краще розвиваються тактильні відчуття, сенсорні вміння та навички.
Важливою формою фізичного виховання дошкільнят є гімнастика пробудження після денного сну. Від правильності її проведення залежить фізичний та емоційний стан вихованців у другій половині дня, а відповідно й ефективність освітнього процесу. Вихователь Савченко Н.А. на молодшій групі «Сонечко» провела комплекс гімнастики пробудження за казкою «Колосок» у віршованій формі за методикою М. Єфименка. Діти виконували вправи в ліжечках - це забезпечує природний, плавний перехід від сну до активної діяльності. Чудовим першим імпульсом пробудження було використання вихователем легкої класичної музики. Доречним було проведення коригувального масажу стоп із застосуванням диференційованого підходу. Діти ходили по масажній поверхні: гумовому килимку, шматку лінолеуму з прикріпленими до нього пластмасовими кришечками від пляшок, морській гальці. Все це сприяло корекції плоскостопості у дітей.
На середній групі «Чомучка» вихователь Проценко Т.М. організувала і провела сюжетне заняття за методикою М. Єфименка на тему: «Ми – маленькі кошенята». В ході заняття педагог використала ігровий прийом – перетворення дітей на кошенят. Під час заняття вихователь використала нетрадиційний спортивний інвентар – хатнє начиння: подушки, миски, стіл, відра, корзина, пляшки з піском; масажні доріжки. Вихователь вправляла дітей у виконанні комплексу загально-розвивальних вправ із подушками з різних вихідних положень; удосконалювала рухові навички – стрибати на обох ногах просуваючись вперед, ходити «змійкою», повзати по гімнастичній лаві та підлозі на колінах з упором на руки. Розвивала фізичні властивості організму дітей. Виховувала витривалість, увагу, бажання бути здоровим та спритним.