ОГОЛОШЕННЯ

21 листопада 2018 року в управлінні освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради відбувся Аукціон по закупівлі яєць.

У торгах брали участь наступні підприємці:

- ФОП Аврахова К.Г. з ціною 1,98 грн. за шт.,

- ФОП Лукашевська Ю.А. з пропозицією 2,10 грн. за шт.,

- ФОП Мазаратій Н.І. з ціною 2,46 грн. за шт.

Після розкриття пропозицій з’ясувались наступні обставини: переможцем стала Аврахова К.Г. з ціною 1,98 грн. за шт. Але підприємець не надала повного пакету документів (згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - довідку про відсутність судимості, довідку про відсутність податкової заборгованості). Окрім того, повідомила тендерний комітет про відмову підписання договору, не мотивуючи свою відмову.

Наступний учасник ФОП Лукашевська Ю.А. з ціною 2,10 грн. за шт. не надала документів в тендерній пропозиції, які вимагались згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (а саме – копії виконання аналогічних договорів), в наслідок чого була дискваліфікована.

Переможцем 10 грудня 2018 року було визнано наступного учасника – Мазаратій Н.І. з ціною 2,46 грн . за шт.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту протягом 10 днів, в термін до 18 грудня 2018 року, повинен розглянути тендерну документацію даного учасника, після чого буде прийнято рішення щодо заключення або незаключення договору на поставку яєць з даним постачальником. При прийнятті рішення про укладання договору обов’язково здійснюється моніторинг цін на зазначений продукт постачання в торгівельній мережі регіону.

Кiлькiсть переглядiв: 343