Торкнутися струн дитячої душі

28 лютого 2018 року в ДНЗ № 42 проведено відкритий показ «Торкнутися струн дитячої душі» з метою приділити особливу увагу педагогів соціально-моральному вихованню дошкільнят через впровадження методів і прийомів мультисенсорної технології розвитку етичних уявлень дошкільнят в освітній процес. Саме технологія «Торкнутися струн дитячої душі» забезпечує цілісне сприймання і глибоке усвідомлення дитиною морально-етичних норм, адже виховні впливи здійснюються на всі відчуття дитини.

У ясельній групі «Ягідка» вихователь Черномор Л.О. провела заняття-гру за казкою В.О. Сухомлинського «Курчатко» на тему: «У пошуках казок». Вихователь в ігровій формі провела заняття, познайомила дітей з культурою спілкування. Розвивала інтерес до явищ навколишньої дійсності; вправляла в моральному поводженні дітей у звичних та нових умовах життя. Виховувала інтерес до творчості В.О.Сухомлинського, бажання читати казки та інші твори.

Вихователь Алєксєєва А.О. у середній групі «Чомучка» провела комплексне заняття за казкою Василя Сухомлинського «Для чого Півневі гребінець». Використовуючи методи і прийоми мультисенсорної технології (ігровий прийом – подорож на автобусі до бабусі, прихід Півника, розгляд, обстеження його пір’я, опис Півника, малювання пальчиками на тему: «Маленькі курчатка»), педагог формувала в дітей уявлення про навколишній світ, подвір’я бабусі, назви тварин та їх дитинчат. Розвивала зв’язне мовлення, логічне мислення, уяву, пам’ять. Виховувала любов та повагу до бабусі, бажання їй допомагати, пізнавати та досліджувати навколишній світ.

У старшій групі «Лісова казка» вихователь Бойкова Т.Д. провела інтегроване заняття з українознавства на тему: «Із любов`ю до батьків та Батьківщини». Тетяна Дмитрівна використала слайд-презентацію «Моя родина, моя Україна» про рідну Україну, рідне місто, сім’ю. У ході заняття педагог дала старшим дошкільнятам уявлення про родину, державні та народні символи України, ознайомила з видатними людьми України, відомими спорудами та місцями рідного міста. Розвивала інтерес до історії рідної України, рідного міста, взаємин в родині. Виховувала любов, повагу, турботу, пошану до рідних, патріотичні почуття до малої Батьківщини та рідної країни.

Вихованці старшої групи «Калинка» разом з вихователем Стороженко Г.В. здійснили подорож до країни Доброти. Під час подорожі діти закріпили вміння бути ввічливими, доброзичливими, поважними до людей, які їх оточують. Доцільним було запрошення дітей в країну Доброти. Використання методів і прийомів мультисенсорної технології: психологічного етюду «Клубочок ввічливих слів», символічної синектики, розвиваючих ігор «Мікрофон», «Слайди добрих вчинків», оповідання Василя Сухомлинського «Добре слово», художнього слова українських поетів про доброту, запалення свічечки «добра», садіння зерняток «Доброти») формувало у вихованців старшої групи активну життєву позицію «завжди бути доброю людиною», а також виховувало високі моральні якості.

/Files/images/DSCN3959 (1).jpg/Files/images/DSCN3940 (1).jpg/Files/images/DSCN3871.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 262