Колективний перегляд - одна із форм навчання вихователів

Відповідно до річного плану роботи 08 лютого 2018 року у ДНЗ № 25 був проведений колективний перегляд заняття логіко-математичного змісту досвідчених педагогів у молодшій, середній і старшій групах на тему: «Пригоди на острові Математики».

Заняття-подорож «На машинобудівельну фабрику» представила вихователь І молодшої групи Ткач О.В., яка атестується на присвоєння звання «вихователь - методист». Малюки допомагали машинам вирішували різноманітні завдання (повторили частини доби, дні тижня, орієнтувалися у просторі, закріпили геометричні фігури, розблокували планети, викладаючи числовий ряд, збудували для машин гаражі з геометричних фігур). Особливо уважно переглянули відео про іграшковий завод машин «Big Toys».

У І середній групі вихователь Ревенець О.О запропонувала математичне заняття «На допомогу серцям», створивши проблемну задачу: «В садочку трапилась біда, у дітей збайдужіли серця». Педагог, використовуючи методику ТРВЗ, запропонувала дітям цікаві логічні завдання: «Чарівний велосипед», «Мурашник», «Якої фігури не вистачає?» «Чарівна книга», «Соти» та інші. Наприкінці заняття серце ожило, бо діти допомогли своєю дружбою, знаннями, небайдужістю.

У І старшій групі вихователь Толстякова О.В організувала подорож до міста Геометричних фігур. Старші дошкільники працювали за методикою «Логіка світу», самостійно працювали з мультимедійною дошкою, вирішували задачі, грали в комп'ютерні ігри.

Педагоги дошкільного закладу вчилися аналізувати заняття, побачили, які інновації, методи і прийому доцільно використовувати під час математичних занять. Така форма навчання, як колективний перегляд особлива корисна для молодих вихователів.

Кiлькiсть переглядiв: 153