Театр і Ми!

У розмаїтті засобів впливу на формування особистості дитини дошкільного віку важливе місце посідає театр. Це особливий – синтетичний вид мистецтва, який органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, живопис, музику та літературу.

Вже з раннього дошкільного віку ми залучаємо дітей до театрально-ігрової діяльності, починаючи із фланелеграфа, театральних та настільних ігор. Для старших дошкільнят – інсценівки, ігри-драматизації. Традиційно використовуємо в роботі з дітьми різні види театрів: настільний, тіньовий, пальчиковий, ляльковий.

Протягом червня місяця педагогічний колектив та вихованці дошкільного навчального закладу № 14 використовували в своїй роботі настільний театр «Вовк та семеро козенят» (молодша та середня групи) і «Червона шапочка» (всі вікові групи).

Театральне мистецтво зрозуміле і доступне дітям, тому що в його основі закладена гра. Театр впливає на глядача художнім словом, дійством, кольором, музикою тощо. Важливо вже з дошкільних років розвивати у дітей інтерес до театру, бажання відвідувати його, брати участь в театральних іграх, нескладних виставах. Потреба дітей в грі проявляється дуже рано. Вони легко, із задоволенням перевтілюються з одного образа в інший. Їхні дії однопланові, наслідувального, імітаційного характеру, але при цьому емоційно насичені.

Організація елементарної театралізованої діяльності дітей в дошкільному закладі сприяє формуванню у них зацікавленості до театру як виду мистецтва, певних уявлень про театр, театральну термінологію, естетичного сприймання театральних вистав.

/Files/images/dnz_14/Красная шапочка.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 261