Веселих, здорових діток до школи готує дитячий садок»

В ЗДО (ясел-садка) № 42 13 березня 2019 року проведено відкритий показ на тему: «Веселих, здорових діток до школи готує дитячий садок» (проведення сучасних форм фізкультурно-оздоровчої роботи).

На ясельній групі «Ягідка» вихователь Кисла Н.В. використала сучасну форму фізкультурно-оздоровчої роботи – ґудзикову терапію, яка сприяє розвитку дрібної моторики, активізує всі психічні процеси: психомоторні, емоційно-вольові, пізнавальні, сенсорні. Провела гудзиковий масаж для рук дитини. Діти із задоволенням занурювали руки глибоко в «гудзикове море» і знаходили там «скарб», занурювали руки в ємкість з гудзиками «сухий басейн», захоплювали гудзики в долоню та відпускали, перетирали гудзики між долонями, обстежували гудзики на дотик, визначали розмір.

Для масажу ніжок вихователь використала масажний килимок з гудзиків по якому діти ходили, крокували на місці намагаючись п’яточками наступити на всі гудзики, захоплювали гудзики пальцями ніг, робили кругові рухи ніжками по килимку з ґудзиками..Використання гудзикотерапії в освітньому процесі має розвивальний, виховний, навчальний ефект. У дітей значно краще розвиваються тактильні відчуття, сенсорні вміння та навички.

Важливою формою фізичного виховання дошкільнят є гімнастика пробудження після денного сну. Від правильності її проведення зале­жить фізичний та емоційний стан вихованців у другій половині дня, а відповідно й ефективність освітнього процесу. Вихователь Савченко Н.А. на молодшій групі «Сонечко» провела комплекс гімнастики пробудження за казкою «Колосок» у віршованій формі за методикою М. Єфименка. Діти виконували вправи в ліжечках - це забезпе­чує природний, плавний перехід від сну до активної діяльності. Чудовим першим імпульсом пробудження було використання вихователем легкої класичної музики. Доречним було проведення коригувального масажу стоп із застосуванням диференційованого під­ходу. Діти ходили по масажній поверхні: гу­мовому килимку, шматку лінолеуму з прикріпленими до нього пластмасовими кришечками від пляшок, морській гальці. Все це сприяло корекції плоскостопості у дітей.

На середній групі «Чомучка» вихователь Проценко Т.М. організувала і провела сюжетне заняття за методикою М. Єфименка на тему: «Ми – маленькі кошенята». В ході заняття педагог використала ігровий прийом – перетворення дітей на кошенят. Під час заняття вихователь використала нетрадиційний спортивний інвентар – хатнє начиння: подушки, миски, стіл, відра, корзина, пляшки з піском; масажні доріжки. Вихователь вправляла дітей у виконанні комплексу загально-розвивальних вправ із подушками з різних вихідних положень; удосконалювала рухові навички – стрибати на обох ногах просуваючись вперед, ходити «змійкою», повзати по гімнастичній лаві та підлозі на колінах з упором на руки. Розвивала фізичні властивості організму дітей. Виховувала витривалість, увагу, бажання бути здоровим та спритним.

Кiлькiсть переглядiв: 61